دانشجویان زندانی راآزاد کنید

حمایت

۱۳۸۸ آبان ۲۷, چهارشنبه

کتیبه ی خمینی در خرابه های جماران پیدا شد.

منم روح الله،دشمن جان خلق الله، که کردم روزگار همه سیاه، با نام الله،دیدند پیروان عکس مرا در ماه،منم ساقط کننده شاه،که امدم از راه و انداختم همگان را از چاله به چاه.منم امام،امام کامل و تمام،سرکوب کننده صدام،اره ارواح بابام.که میدهم پیام،از صبح تا شام همراه با دشنام،به خواص و عام.منم که برگزیدم خبرگان و ساختم مجلس آخوندان.و افریدم کمیته ها را جدا جدا،تا در نیایداز کسی صدا،بدرستی که من سفره عدل الهی گستردم و هزاران نمک به حرام پروردم،ایران زیرو زبر کردم و جنگ و فقر و مرض آوردم.پس درود و دروغ بر من باد.حزب الله نیز یار شما باشد.به ایندگان بگویید که سوزاندم،نامه آیندگان را و سوزاندم شاهنامه را.ان چنان که پندار زشت،گفتار زشت و کردار زشت آیین من است.(1400 هجری قمری-امام سیزدهم)
منبع:برگرفته از توضیح الطایفپرویز خطیبی چاپ 1364

۲ نظر:

ناشناس گفت...

وقتی اسم سبز روی خودتون می گذارید دیگه بی طرف نیستید و تمام اخباری که می فرستید به پای آن نوشته می شه. اینکه موسوی و کروبی و خاتمی را به عنوان رهبران معرفی کنید و بعد خلاف اعتقادات آنها صحبت کنید یک نوع نقاق است. صریح بگید شما یک جمع دیگه با اعتقادات دیگه هستید که به دلیل مخالفت با نتیجه انتخابات با سبزها اشتراک مواضع دارین. خودتون خوب می دونید که آنهاییکه مخالف نتیجه انتخابات هستند اکثریت قریب به اتقاقشون اسلام و انقلاب و امام خمینی و شهدا و . . . راقبول دارند. شما هم یا اینطوری باشید یا اینکه وضعیت خودتون را کاملا روشن کنید

marzban گفت...

جناب ناشناس حداقل به گفته خود رزیم پانزده درصد از مردم در ایران و ده درصد مقیم خارج در انتخابات شرکت نکردهاند ولی سبزن جنبش سبز یک جبهه گسترده از نظرات متفاوت از اته ئیست و کمونیست تا مذهبی و اصلاح طلب است مطمئن باشید هرکه یا حسین میرحسین و الله اکبر گفت حتی مسلمان نیست بنده از دین اسلام نفرت دارم واز همهی دنبالکهاش ولی به ازادی مردم ایران در عقاید خود باور دارم چرا وسط دعوا نرخ تعیین میکنی اخوی؟