دانشجویان زندانی راآزاد کنید

حمایت

۱۳۸۸ شهریور ۲, دوشنبه

فاطمه رجبی مردان را بشناسید(نظرات محسن سعید زاده درباره زنان)

1-زن ها حق حضور و رفت امد در جامعه را ندارند.2-اگر خروج زن ها از خانه ضرورت پیدا کند باید از کنار دیوارها و کنار پیاده روها با شتاب بگذرند.3-کسی نباید صدای زن ها را بشنود..4-زن ها اجازه رفتن به حمام را ندارند.5-هرگاه لازم باشد زن ها سخن بگویند حداکثر باید پنج کلمه را بگویند.6-.مسافرت کردن برای زن ها جایز نیست.7-مرکب سواری برای زن ها مشروع نیست.8-زن ها موجوداتی در ردیف اسب و خانه هستند.9-زن ها را باید کتک زد.10-اگر زن زیر مشت و لگد شوهر بمیرد شوهر قصاص نمی شود.11-بیشتر زن ها اهل دوزخ هستند.12-زن عورت است و باید در خانه بماند،زن هایی که در قعر خانه باشند به خدا نزدیکترند.13-از زنان دوری و پهیز کنید که نخستین فتنه در بنی اسرائیلاز زنها بود.14-امام صادق فرمود زن ها از مردها افریده شده اند.بنابراین زن ها را در خانه زندانی کنید.

منبع: مقاله حجت الاسلام محسن سعید زاده با عنوان اگر شما جای من بودید چاپ شده در روزنامه جامعه به تاریخ 1377/03/07

۴ نظر:

ناشناس گفت...

اين نظراتي را كه رديف كرده‌ايد تا جايي كه من يادم مي‌آيد آقاي سعيدزاده از درون شريعت و گفته‌هاي متشرعين استخراج كرده‌اند و براي تنوير افكار عمومي در جامعه چاپ شده بود و البته كه نظر شخص نويسنده نبود. لطفاً مجدداً آن يادداشت را مطالعه بفرماييد.

ناشناس گفت...

آقای سعیدزاده از نواندیشان دینی و مولف کتاب "زنان در جامعه مدنی چقدر سهم دارند؟"هستند و این مطالبی که شما بیان کرده اید نظرات ایشان نیست

SabZ گفت...

اينا رو هركي گفته .. چه سعيد زاده چه هركي ديگه ... بيشعورترين مردي بوده كه دنيا به خودش ديده ! حماقت و بلاهت و سفاهت كه شاخ و دم نميخواد

زنان الان به دنبال آزادي هاشون هستن و اينجور خزعبلات نميتونه سد راه اونا بشه!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

سلام
آقاي سعيدزاده از جمله اسلامشناسان واقع گرا هستند و صرف بيان اين مطالب به معني تأييد آنها از سوي ايشان نمي باشد. خواسته اند با آوردن اين جملات حقيقت درون بعضي متون اسلامي را براي خواننده آشكار كنندو اگر ادامه مقاله را بخوانيد متوجه مي شويد كه منظور ايشان چيز ديگري است.شما به مطالبي ديگر ايشان مراجعه كنيد،مي بينيد بر خلاف آنچه كه تصور كرده ايد آقاي سعيدزاده فمنيست مي باشند.درست بر عكس آنچه شما تصور كرده ايد.