دانشجویان زندانی راآزاد کنید

حمایت

۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

اندیشه های فاشیستی یک رهبر

یوم الله اقعی روزی است که امیرالمومنین علیه السلام،شمشیرش را کشید و خوارج را از اول تا به اخر درو کرد و تمام شان را کشت.به این مردم(زندانیان در بند) شلاق می زنیم تا ادم شوند،امیرالمومنین اگر قرار بود مسامحه کندشمشیر نمی کشید تا 700 نفر را یک دفعه بکشد.شما روحانیون چرا هی ایات رحمت در قرآن را می خوانید.چرا ایات قتال را نمی خوانید؟ رحمت مخالفت با خداست./ما خلیفه می خواهیم که دست ببرد،حد بزند،رجم کندهمان طور که رسول الله دست می برید،حد می زدرجم می کرد.همان طور که رسول الله یهود بنی قریظه را چون جماعتی ناراضی بوند قتل عام کرد/این عواطف بچه گانه را کنار بگذارید.ما معتقدیم مجرم اصولا محاکمه ندارد و باید او را کشت.تنها باید هویت انان را ثابت کرد و بعد ان ها را کشت./

منبع:سخنرانی خمینی به مناسبت هفته وحدت آذر ماه 1360

۶ نظر:

mazdak گفت...

مرگ بر فاشیست.
مرگ بر اندیشه فاشیست.
مرگ بر مدافع فاشیست.
زنده باد آزادی و برابری.

ناشناس گفت...

Dictatorship and Theocracy don't work and we have seen the result of both. Let's try secular democracy; it is the best system available. Give it a try next time.

ناشناس گفت...

دوستان سایتی درست کردن که مثل لیست سیاه میمونه
تو این سایت اطلاعاتی که از آدامهای شناسایی شده مزدور بدست میاد رو میذاریم
همون کاری که تا الان هم میکردیم ولی اینبار به صورت مرتب و منظم
این کار چند تا حسن داره
یکی اینکه خائنین رو میترسونه همونجور که دیدین بعد از لو رفتن چندتاشون دیگه از ماسک اسنفاذه میکنن
دوم اینکه باعث ریزش زیادی درونشون میشه
سوم اینکه دیگه در اجتماع امنیت ندارن
چهارم اینکه اگر بازدید زیاد باشه افراد سریع شناسایی میشن
نحوه کار هم سادست هم امنه
http://khaenin.posterous.com
این آدرس سایته
هر کسی میتونه عکس یا مطلب یا هر چیزی که داره به آدرس post@khaenin.posterous.com بفرسته حتی اگر طرف رو شناسایی نکرده باشه
اینجوری مردم میان و ممکنه یه آشنایی همسایه ای کسی طرف رو شناسایی کنه

لطفا این خبر رو پخش کنید تا سایت زودتر راه بیفته

Unknown گفت...

درود مرلین عزیز
متاسفانه چند وقته که مشکلات مالی تمامی وقت من رو گرفته و قدرت فکر کردن به چیز دیگری رو ندارم
ولی به خاطر گل روی شما چشم،فکرم رو جکع میکنم و اگر چیزی که قابلیت عرض کردن داشته باشه به فکرم رسید مینویسم
خیلی ممنون که به یاد من بودید
با تشکر رضا(پاچال)

ناشناس گفت...

مرلین گرامی مدیوم کول هستم . پیشنهادتان رسید . منتها نظر شخصی من اینست که با توجه به اینکه دانشگاهها تا حدود یک ماه دیگر بازگشای می شوند پیش بینی رفتار جنبش تقریبا غیر ممکن است . به نظر من این طرح را بعد از بازگشایی دانشگاه عملی کنید بع=هتر است. و می توان تحلیل های دقیق تری ارائه داد .

ناشناس گفت...

مرلین:درست است مدیوم کول گرامی.اما من احساس می کنم که مردم درون ایران دچار سردرگمی و نا امیدی برخاسته از سکوت عجیب میر حسین موسوی هستند.نمی دانم چرا دهانش را باز نمی کند.