دانشجویان زندانی راآزاد کنید

حمایت

۱۳۸۸ فروردین ۸, شنبه

برای ان هایی که از مذهب خسته اند.

برای مغزهای ساده، همه چیز را میتوان با یک کلمه سه حرفی (خداوند در انگلیسی) شرح داد. /مذهب همان علم است در غیاب واقعیت ها./ اگر خداوند از علم و دانش صحبت کند، این تنها یک تفسیر است اما اگر علم از خداوند صحبت کند، آنگاه شما یک مدرک دارید/خداوند در هرج و مرج و بی نظمی زندگی میکند. او دانش نا دانسته و نظم میان چیزهای غیر قابل پيشبینی است/همه انسانها برابر آفریده نشده اند، اما همگی انسان آفریده شده اند. /حماقت انسان دين را آورد و دين حماقت انسان را جاودانه كرد. ماركس /دين تماما مهمل است.توماس اديسون/کليه حقايق بزرگ جهان در ابتدا کفر محسوب شده اند.جورج برنارد شا/بحث و جدل کردن با کسى که به جاى تعقل و خردگرايى، دين را انتخاب کرده، مانند تجويز دارو به بدن يک مرده است. توماس اديسون /روحانى نسبت به برهنگى و رابطه طبيعى دو جنس حساسيت دارد، اما از کنار فقر و فلاکت مى گذرد.سوزان ارتس

اديان بر مبناى ترس اکثريت و زرنگى اقليت بنيان شده اند. استاندال/پر طرفدار ترين مواد مخدر در اروپا عبارتند از: الکل و ميسيحت. فردريک نيچه مذهب مغزی را که فکر نمیکند میرباید .گری ادوین /کليسا هميشه آماده است که ذخائر بهشت را با نقدينگى روى زمين تاخت بزند. رابرت گرين اينگر سول /اگر خدا در روى زمين زندگى مى کرد، مردم پنجره خانه اش را خرد مى کردند. اى. ايديش /وقتی من بچه بودم هرشب از خدا میخواستم که یک دوچرخه به من بدهد، سر انجام فهمیدم که کار خدا اینجوری نیست، بنابر این رفتم و یک دوچره دزدیدم و از آن پس هرشب از خدا میخواستم که من را ببخشد.ارنو فیلیپ /واقعيت اين است که جنايات مرتکب شده عليه کودکان تحت نام خدا، مسيح و محمد بيشتر از جناياتى بوده که تحت نام تحت نام شيطان انجام شده اند. کنت لانينگ /در تمام اعصار، رياکارانى بنام کشيش، تاج بر سر دزدانى نهاده اند به نام پادشاه. رابرت گرين اينگر سول /استفاده از دين براى فريب توده ها ضرورى است.مارکس ترينيوس وارو /معلوم نيست خدا اشتباه لپى بشر است يا بشر اشتباه لپى خدا! /. !

۵ نظر:

javoon گفت...

سلام
اگر میتونی یه دعوتنامه بالاترین برام بفرست

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست عزیز من
از طریق بالاترین به وبلاگت رسیدم و مطالبش را خواندم . من آدمی هستم ک ه به مذهب پایبندم و تو گویا اینجوری نیستی ! و تنها خدا می داند (اگر وجود او را قبول داشته باشی!) که من درست می گویم یا تو ... . دم می خواد با هم صحبت کنیم . همینجوری ایمیلی .
پس برای شروع کار میشه به یه سوال من جواب بدی :
ما چی کاره یم تو این دنیا ؟

ناشناس گفت...

مذهب شوخی سنگینی بود که محیط با من کرد، من سالها مذهبی بودم بی آنکه خدایی داشته باشم......

naiem گفت...

در جواب برادر شمس عرض کنم که؟ ما همونکاره ایم که باقی موجودات اند.

این تصور که هر چیزی باید به دلیلی به وجود آمده باشد فقط یک غلط ساده است که ذهن ما به آن باور دارد. اگر انسان دوست دارد که برای وجودش دلیلی باشد بدین معنی نیست که دلیلی هست.

شما با مناظره به نتیجه نمی رسید. بهتر است نظریات همان افرادی که گفته شده رو بخونی و درش تامل کنی تا جواب سوالتو پیدا کنی. در هر کتابخانه ای پیدا میشه.

ناشناس گفت...

دست مریزاد به این مخترعین اینترنت که حتا یک نماز جمعه هم نرفتند و باعث شدند بعضی ها به راحتی اظهار نظر کنند در غیر این صورت مهدورالدم بودند آقاجون به تو چه که من مسلمونم یا نیستم من می خوام برم جهنم . تو می خوای من بکشی بفرستی جهنم. بابا خیلی با وفایی