اگر مرد در اثر حادثه ای با عمه و خاله اش زنا کند.مثلا شب در اطاقی در طبقه بالا خوابیده ودرست زیر همان اطاق در طبقه پایین عمه یا خاله اش خوابیده و زلزله اتفاق افتاد که بر اثر ان زلزله حائل بین دو طبقه از بین رفت و او از بالا روی عمه و خاله اش فرود امد و اتفاقی ذکرش(الت تناسلی مرد)در فرج(الت تناسلی زن) عمه یا خاله اش دخول کرده.لازم نیست خود داری کند و می تواند کارش را تمام کند و بعد هم با دختر او مزاوجت نماید.
منبع:رساله توضیح المسائل خمینی،مسئله 2401
۱۰ نظر:
dar morede in mozoo man kheyli konjakav shodam, man be resaleye emam khomeyni morajee kardam, aval az hame bayad vbegam ke resaleye emam tanha 1583 masale daree. be farz ke shoma dar shomareye resale eshtebah karde bashid, hamchin maSALEIEE HArgez vojood nadasht. banabar in ya shoma eshtebahan az jaee naghl e kezb kardid, ya shoma az oon adamaiee hastid ke vaghti az kasi khoshetoon nemiyad hazerid baraye khoord kardan e taraf az har dorooghi estefade konid.. ye chiziyo behet sadeghane begam, bar aks e kheyli az in akhoondaye moft khori ke alan too in mamlekat, khoon e mardomo too shishe kardan, emam khomeyni tanha kesi bood ke hamishe roshanfekrane be har mozoo negah mikard, va hichgah din o mazhab o bazicheye ghodrat nakard.
شما یک کذاب هستید، و انتظاری از یک کذاب بیش از این نیست. امیدوارم درست را پیدا کنید!
من با نویسنده مطلب موافقم اگه کسی فکر میکنه این نوشته دروغه به رساله خمینی مراجعه کنه و عین مطلب رو بخونه. منم چند سال پیش تا خودم ندیدم باورم نمیشد
اونائي كه شوي ايت الله گيلاني را تو تلويزيون در اوايل انقلاب يادشان ميايد خوب مي دونند كه همين مسئله را كامل تو سيماي ملي كاملا توضيح داد!!
در مورد خميني كه دوستان مي فرمايند "روشن فكر" لطفا بي تحقيق و از روي سادگي و سطحي بودن چيزي را نگوئيد و ننويسيد! سوابق قبل از انقلاب در نجف بدون حمايت از انقلابيون، گشتارهاي زندانيان در اوايل دهه 60 و اوج آن در تابستان 67 ، جام زهرو...
سخنراني هاي قبل ، در زمان انقلاب و در زمان گرفتن قدرت مطلقه را مقايسه بفرمائيد!
به اون دوست "همين جوري برو جلو" آقا ويا خانم hipo بايد گفت: به اين آدرس هم يك سري بزن:
http://www.aviny.com/Ahkam/ResalehImam/resale22.aspx#f7
شايد بدون تحقيق از اين بعد چيزي ننويسي!
ميبيني شماره ها تا ٢٨٢٥ هم رفته پس بايد به شما شك كرد!
آخهاز كسي كه خميني رو روشنفكربدونه چه انتظاري ميشه داشت؟
٩ اگر با زن بىشوهرى كه در عده نيست زنا كند، بعدا مىتواند آن زن را براى خود عقد نمايد، ولى احتياط مستحب آن است كه صبر كند تا آن زن حيض ببيند بعد او را عقد نمايد، بلكه احتياط مزبور حتى الامكان نبايد ترك شود، و همچنين است اگر ديگرى بخواهد آن زن را عقد كند.
٢٤٠٠ اگر زنى را كه در عده ديگرى است براى خود عقد كند، چنانچه مرد و زن يا يكى از آنان بدانند كه عده زن تمام نشده و بدانند عقد كردن زن در عده حرام است،آن زن بر او حرام ابدى مىشود، اگر چه مرد بعد از عقد با آن زن نزديكى نكرده باشد.
٢٤٠١ اگر زنى را براى خود عقد كند و بعد معلوم شود كه در عده بوده، چنانچه هيچكدام نمىدانستهاند زن در عده است و نمىدانستهاند كه عقد كردن زن در عده حرام است، در صورتى كه مرد با او نزديكى كرده باشد آن زن بر او حرام مىشود.
٢٤٠٢ اگر انسان بداند زنى شوهر دارد و با او ازدواج كند بايد از او جدا شود و بعدا هم نمىتواند او را براى خود عقد كند.
٢٤٠٣ زن شوهردار اگر زنا بدهد بر شوهر خود حرام نمىشود و چنانچه توبه نكند و بر عمل خود باقى باشد، بهتر است كه شوهر او را طلاق دهد ولى بايد مهريهاش را بدهد.
Sorry, you are a liar about the matter. I copied the numbers for you and your readers blog.
خمینی و سکس با دختر شیر خواره:
http://www.youtube.com/watch?v=e3xeST5bTek&feature=related
شهوترانی با کودک از نگاه خمینی!
كسيكه زوجه اى كمتر از نه سال دارد وطى(نزدیکی) او براى وى جايز نيست چه اينكه زوجه دائمى باشد، و چه منقطع ، و اما ساير كام گيريها از قبيل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخیذ(در ران کردن چیزی-درگرفتن) اشكال ندارد هر چند شيرخواره باشد،
و اگر قبل از نه سال او را وطى(نزدیکی) كند اگر افضاء(یکی شدن مجرای بول وحیض یا مجرای حیض وغائط یا هرسه) نكرده باشد بغير از گناه چيزى بر او نيست ، و اگر كرده باشد يعنى مجراى بول و مجراى حيض او را يكى كرده باشد و يا مجراى حيض و غائط او را يكى كرده باشد تا ابد وطى(نزدیکی) او بر وى حرام مى شود،
لكن در صورت دوم حكم بنابر احتياط است و در هر حال بنا بر اقوى(نظر قوی بر این است) بخاطر افضاء از همسرى او بيرون نمى شود در نتيجه همه احكام زوجيت بر او مترتب مى شود يعنى او از شوهرش و شوهرش از او ارث مى برد، و نمى تواند پنجمين زن دائم بگيرد و ازدواجش با خواهر آن زن بر او حرام است
و همچنين ساير احكام ، و بر او واجب است مادامى كه آن زنده است مخارجش را بپردازد. هر چند طلاقش داده باشد، بلكه هر چند كه آن زن بعد از طلاق شوهرى ديگرى انتخاب كرده باشد كه بنابر احتياط بايد افضا كننده نفقه او را بدهد، بلكه اين حكم خالى از قوت نيست ، و نيز بر او واجب است ديه افضا را كه ديه قتل است بآن زن بپردازد اگر آن زن آزاد است نصف ديه مرد را با مهريه ايكه معين شده و بخاطر عقد دخول بگردنش آمده به او بدهد،
و اگر بعد از تمام شدن نه سال با او جماع(آمیزش جنسی)كند و او را افضاء (یکی شدن مجرای بول وحیض یا مجرای حیض وغائط یا هرسه) نمايد حرام ابدى نمى شود و ديه بگردنش نمى آيد، لكن نزديكتر به احتياط آن است كه مادامى كه آن زن زنده است نفقه اش را بدهد هر چند كه بنا بر اقوى(نظر قوی بر این است) واجب نيست
تحریرالوسیله،جلد چهارم،کتاب نکاح،نوشته ی آیت الله خمینی
http://persian.kamangir.net/?p=1831
از دیدگاه این مرجع با سابقه، کماکان زن صغیره داشتن ایرادی ندارد!
سؤال: شخصى سه زن دارد كه يكى صغيره است، در صورتى كه دو زن ديگر، هر دو به صغيره شير بدهند، آيا هر سه زن به مرد حرام مىشوند؟
جواب: هو العالم؛ زنى كه اول شير بدهد، چنانچه به آن دخول شده است، مرضعه و طفل هر دو به او حرام مىشوند و مرضعه دومحرام نمىشود. واگر به مرضعه اول دخول ننموده، حكممرضعه ثانيه در صورتى كه شيردادن درحال زوجيت صغيرهبوده است، حكم مرضعه اولى مىباشد.
http://www.rohani.ir/estefta/ans.php?stfid=2246&subid=&merg=1
در مورد نظر خمینی در مورد شهوترانی با طفل شیرخوار، اصولا صدور مجوز چنین عملی (ولو اینکه بعدا صرف نظر کند) نشان دهنده ی اوج انحراف اخلاقی فرد می باشد.
az resaleye DASTGHEYB:
http://www.dastghei b.ir/index. php?option= com_content&task=view&id=96&Itemid=31
مسأله 2484 - اگر انسان پيش از آن كه دختر عمّه يا دختر خاله خود را بگيرد با مادر آنان زنا كند، ديگر نمىتواند با آنان ازدواج نمايد.
مسأله 2485 - اگر با دختر عمّه يا دختر خاله خود ازدواج نمايد، اگر پيش از آن كه با آنان نزديكى كند با مادرشان زنا نمايد بنابر احتياط واجب با طلاق دادن جدا شود. امّا اگر زنا بعد از نزديكى بود موجب جدايى نمىشود.
مسأله 2486 - اگر با زنى غير از عمّه و خاله خود زنا كند، احتياط واجب آن است كه با دختر او ازدواج نكند، ولى اگر زنى را عقد نمايد و با او نزديكى كند بعد با مادر او زنا كند، آن زن بر او حرام نمىشود، امّا اگر پيش از آن كه با او نزديكى كند با مادر او زنا نمايد، احتياط واجب آن است كه از آن زن جدا شود.
اينطوركه معلوم شد اين كوسكش همه اين كارهارو انجام داده كيربه قبرش با مذهب كيريش
ارسال یک نظر