دانشجویان زندانی راآزاد کنید

حمایت

۱۳۸۷ بهمن ۲۲, سه‌شنبه

حدیث هایی که کمتر شنیده اید.

ابوذر روایت کرد که محمد پیامبر الله اظهار داشت:هنگامی که من در مکه بودم سقف اتاق خانه ام برداشته شد و جبرئیل در اتاق فرود امدوسینه مرا پاره کرد و ان را با اب زمزم شستشو داد.سپس محتویات یک سینی طلایی را که پر از عقل و ایمان بود در سینه من ریخت و وپارگی آنرا بست.(1)-یک مسلمان با یک روده ولی یک غیر مسلمان با هفت روده غذا می خورد(2) همه سگ ها را باید کشت به جز سگ های شکاری و گله و همچنین فرمودند وظیفه شماست سگی را که دارای دو خال سیاه است بکشید زیرا او دیوی است که در کالبد سگ فرو رفته است.(3)عایشه روایت کرده است که از پیامبر الله شنید که فردی شبی در مسجد قرآن می خواند پیامبر گفت:الله به این فرد برکت دهد که آیه هایی را که من فراموش کرده بودم به یادم آورد.(4)پیامبر اسلام گفت فرشته الله دارای 600 بال است و من ان را به چشم دیده ام.(5) پیامبر فرمود اگر کسی در هنگام برگزار کردن نماز به خواب رود شیطان در گوش هایش ادرار خواهد کرد.(6)

منابع:

1-صحیح بخاری جلد اول شماره 354

2-صحیح مسلم-جلد سوم-فصل 862-شماره 5113

3-صحیح مسلم-جلد سوم-شماره 3813

4-صحیح البخاری-جلد هفتم-شماره 562

5صحیح الخاری-جلد ششم-شماره 380

6-صحیح الخاری-جلد دوم-شماره 245

هیچ نظری موجود نیست: