دانشجویان زندانی راآزاد کنید

حمایت

۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

ابو محمد غزالی یکی از فلاسفه مسلمان: زن برده مرد است.

قانع کننده ترین و محکم ترین گفته در مورد ازدواج این است که ازدواج شکلی از برد گی است.زن برده مرد است و بنابراین وظیفه و مسئولیت زن اطاعت مطلق از شوهر و پاسخگویی به هر خواست اوست.چنانچه پیامبر اسلام خودش گفته بود، زنی که به هنگام مرگ رضایت کامل شوهرش را براورده باشد به بهشت می رود.
منبع:
امام محمد غزالی، احیا علوم الدین،جلد 2،ص 64

برای اطمینان از حدیث متن عربی روایت:
والقول الشافی فیه ان النکاح نوع رق،فهی رقیقه له،فعلیها طاعه الزوج مطلقا فی کل ما طلب منها فی نفسها مما لا معصیه فیه، و قد ورد فی تعظیم حق الزوج علیها اخبار کثیره.اذ قال((ایما امراه ماتت و زوجها عنها راض دخلت الجنه))

۸ نظر:

ناشناس گفت...

mamnoon az etela resanitoon,
ma hamash mi gim zan dar eslam che arjo ghorbi dare, hei ina mi gan na eslam be zan arj o ghorb dad.

ناشناس گفت...

جالبه،وقتی میخواین بگین امام محمد غزالی دانشمند و ریاضیدان،میگین ایرانی.اما وقتی نوبت اظهار نظرش در مورد زن باشه میگین مسلمان.چقدر شما نژادپرستها پست و فرصت طلب هستیتد.

علی فتح‌اللهی گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...

ای کاش ایرانی های بیشتری چون شما میبودند من به نوبه خودم کار شما را میستایم ای سرباز فردوسی . دیشب کامنتهای پای لینکت رو تو بالاترین خوندم و از کاری که میکنی سپاسگذارم در مورد کامنتهای سیگار و بقیه تازی پرستان نیز حرفهایی دارم که برایت در ایمیلی خواهم نوشت تا هر چند کوچک کمکی به تو دلاور کرده باشم .

ناشناس گفت...

لطفن ایمیل خودت را بنویس
ایمیل من : ashfmez@gmail.com

ناشناس گفت...

درود بر هر انسان آزاده اي كه براي روشن كردن مردم قدمي برميدارد. ميدونم جاي مناسبي براي درخواستم نيست اما چارهاي ندارمو ميخواستم خواهش كنم اگر براتون امكان داره براي من از بالاترين دعوتنامه بفرستيد. پاينده و جاويد باشيد.arshia_o_l_u@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام بر دوستانی که باور دارند تا زنان جامعه ای به خود باوری نرسند جامعه رنگ آزادی و دموکراسی را نخواهد دید. نیاز شدید و فوری به دعوت نامه بالاترین دارم. اگر ممکن است لطفا برایم ارسال کنید.سپاسگزارتان خواهم بود.
مینو مینوی

ناشناس گفت...

سلام بر دوستانی که باور دارند تا زنان جامعه ای به خود باوری نرسند جامعه رنگ آزادی و دموکراسی را نخواهد دید. نیاز شدید و فوری به دعوت نامه بالاترین دارم. اگر ممکن است لطفا برایم ارسال کنید.سپاسگزارتان خواهم بود.
مینو مینوی minoo6060@gmail.com