دانشجویان زندانی راآزاد کنید

حمایت

۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

بررسی ریاضی یک حدیث

در کتاب معاد نوشته ایت اله دستغیب شیرازی ایشان از پیامبر اسلام نقل قول می کنندکه رسول حدا فرمود:هر مومن که شهید می شود در بهشت قصری انتظارش را می کشد که در ان قصر70حجره است و هر حجره دارای 70 تخت است و بر هر تختی 70 فرش گسترانده اند و بر هر فرشی 70 حوری نشسته و انتظار ان شهید کشته شده در راه اسلام را می کشد .با بررسی این سخن و با یک ضرب ساده ریاضی می توان به این نتیجه رسید که بر طبق سخنی که از رسول خدا نقل شده ،7 به توان 4 حوری یعنی رقمی معادل 24/010/000(حدود 24 میلیون ) حوری بهشتی فقط در انتظار یک شهید اسلامی می باشد.ایا به نظر شما این با منطق سازگاری دارد؟.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

ندارد و قرار هم نیست داشته باشد

ناشناس گفت...

Thanks

فرزاد گفت...

درود بر شما، زنده باد خرد

ناشناس گفت...

ببین عزیزم، تو مثلا با این حرفت میخوای چیو ثابت کنی؟ بله، این روایت و هر روایت دیگه ای مثل این که با عقل نا سازگار باشه قطعا جعلی و ساختگیه، اما این دلیل بر نادیده گرفتن تعداد زیادی احادیث دزست که در دسترس ماست نیست، اگه دوست داشتی بیشتر با هم گپ بزنیم بهم ایمیل بزن: tarannome.eshgh@gmail.com

ناشناس گفت...

اگه قرار باشه تا ابد در بهشت ساكن باشن 24 ميليون حوري هم كم مياد، درسته؟
درسته كه خيلي دري وري به دين اضافه شده و گاهي تشخيص درست و غلط سخت مي شه، اما بياييم از زاويه اي ديگه به مطالبي كه حداقل در قران نوشته شده نگاه كنيم . ما كه عالم بر همه چيز نيستيم شايد اون حرفهاي عجيب و غريب كه مسخره به نظر مياد روزي با علم هم ثابت بشه

ناشناس گفت...

aziz aslan ESLAM ba mantegh ba ham joor dar nemian
!!!!!!!!!!!!!
har ja mantegh vojood nadare hame mosalmoon shodan

ناشناس گفت...

اگر لطف بفرمائيد و اثبات نمائيد که چرا با منطق سازگار نيست ممنون مي شوم.
سلمان علوي

جوکر گفت...

سلام به همه
یکی از بچه ها گفته بود شاید یه روزی همه اینا از نظر علمی ثابت بشه.
باز به معرفت تو که قبول کردی هنوز ثابت نشدن ولی دوست من نمیشه هر چیزی رو به امید اینکه شاید یه روزی ثابت بشه قبول کرد. تا کی میخوای صبر کنی؟ اگه روز مرگت رسید و هنوز ثابت نشده بود میخوای به امید ثابت شدن با همین اعتقاد از این دنیا بری؟
ضمناً مطمئن باش که مسیر علم و دین خلاف هم هستش. دین که سر جاش در جا میزنه ولی علم با سرعت بالا داره از دین فاصله میگیره. تکلیف خودت رو با خودت روشن کن. میخوای مسائل اثبات شده رو بپذیری یا بدون فکر (و گاهی با فکر ولی فکر جهت داده شده) فقط ایمان بیاری؟
خدمت آقای علوی هم عرض کنم شما نمیخواد خودت رو ناراحت کنی. شما آبت رو بخور. دوست عزیز قرار نیست شما ادعا کنی هر کی مخالف بود خلافش رو ثابت کنه. تو اساساً اثبات کن که این محلی که قراره شهدا برن اصولاً وجود داره بعد بیا راجع به تعداد تخت و فرشش صحبت کنیم. روی فرش و بقیه باهات کنار میام. نگران نباش.
اون دوستی هم که ایمیل داده حتماً بهت میل میزنم چون پایه بحث هستم مثل سگ!
راستی چرا اکثراً ناشناس کامنت میذارن؟ از چی میترسین؟ قرار به ترس باشه من و امثال من باید بترسن که ممکنه به خاطر عقیده شون محکوم به مرگ بشن.
مرلین جان لینک شدی.
http://www.follywoodjoker.blogspot.com
بخش "نجات یافتگان"
البته وبلاگ من سینمایی هستش ولی این بخش رو به خاطر علاقه م به مسائل دینی (البته ضد دینی) ایجاد کردم.
وقت همگی به خیر
فیلن
بابای