دانشجویان زندانی راآزاد کنید

حمایت

۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

اصلاح طلبا ن امروز،دیکتاتورهای دیروز

هاشمی رفسنجانی:مدتها بد که حوصله دانشجویان وفادار جمهوری اسلامی از جنجال گروه ها در دانشگاه به سر رسیده بود و دائما به ما مراجعه می کردند که کاری بکنیم.(1)/زهرا رهنورد: دانشگاه در حقیقت لانه غرب زدگی شده .استادانی که رابطه طاغوتی با نظام قبلی داشتند هنوز وجود دارند.(2)-لیبرال ها با تفکر غربزده و روحیه محافظه کار پدر انقلاب ما را در اورده اند(3)-وزارت ارشاد ملی باید هرچه زودتر نشریات زهر اگین وابسته دانشگاه ها را جمع کند و دست از دموکرات منشی بردارد.کمی هم اسلامی انقلابی و با تعصب عمل کند.(4)حسین حاج فرج دبّاغ(دکتر سروش):از کسانی که مشتاق علم بودند کمتر شنیدم که با بستن دانشگاه ها حسرت خورده باشند.
منابع:
1-روزنامه کیهان ،2 اردیبهشت 1359
2-جمهوری اسلامی 31 فروردین 1359
3-مصاحبه با مجله سروش،شماره 62، مرداد59،ص 24
4-مصاحبه با مجله سروش،شماره 63،25 مرداد 1359،ص40
5-مصاحبه با مجله سروش،شماره 6،18 دی 1359،ص 39

۴ نظر:

ناشناس گفت...

نازنین ، خیلی وقت بود می خواستم بابت این همه تلاشت در گسترش خرد و مبارزه با بی خردی ازت سپاسگذاری کنم. پیروز باشی. زنده باد دمکراسی، جاوید ایران.

ناشناس گفت...

دوست گرامی شما به من محبت دارین.امید که با اگاهی دادن به مردم و اگاهی گرفتن از ان ها به ایران واقعی دست پیدا کنیم.

ناشناس گفت...

اگر فکر کردید اپوزسیون خارج نشین (خصوصا از نوع سلطنت طلبش) خیلی سوابق بهتری دارند سختت در اشتباهید.
اگر بتوانید درک بکنید که در یک مقطع حساس تاریخی گرفتیم. برای اولین در ایران همراه با بسیاری از مردم و مبارزان داخل و خارج، عناصری از درون حکومت دارند غیر دمکراتیک بودن آن را به دنیا به خوبی نشان می دهند.
حالا شما هی بکوب به طبل تفرقه ببینیم آیا تکان خواهد خورد چیزی در ایران

ناشناس گفت...

من خيلي به بالاترين مشکوکم.
ببينيد تير داغ امروز را چجور تصحيح کرده!!!!!!
http://i30.tinypic.com/20kum94.jpg
يعني دولت کودتا را قبول داره!
به کي بگيم دردمون را آخه؟؟؟
از وقتي که چند ماه پيش بالاترين دو سه هفته خوابيد بعد که آمد بالا همه چيزاش تغيير کرد. بيشترين شکم زماني بود که روزهاي مهم تظاهرات خرداد و تير سرورش مي خوابيد. الانم که بگير و ببند توش زده بالا و حالا هم به رسميت شناختن دولت کودتا!
تا قبل از خرابي دو سه هفته اي بالاترين دامين به نام مهدي بود. ولي الان لاک شده و معلوم نيست بالاترين به نام کيه و صاحب اصليش کيه؟ نگاه کنيد:
http://whois.domaintools.com/balatarin.com
نکنه فروختنش يا زير نظر گرفتنش يا چميدونم ... خيلي مشکوک شده. من روز و شب تو بالاترينم و زير نظر دارمش خيلي تغير کرده رفتارش. لطفا پيگيري کنيد. در ضمن تماما به بالاترين دل خوش نباشيد. توي وب پخش باشيد و شبکه محلي دوستان خودتون را قوي بسازيد. از طريق ايميل، مسنجر و فيس بوک و اين چيزها. قدرت شبکه انساني ميليوني اندازه 10 هزار تا بالاترين مي ارزه. لطفا جدي بگيريد. تنها به بالاترين اکتفا نکنيد که هر روز يک بامبولي داره در مياره. بالاترين باشه ولي هرکسي هم خودش يکي بالاتر از بالاترين باشه. با همون شبکه سازي دوستان. لطفا اين نکته را توي خود بالاترين هم اطلاع رساني کنيد.