دانشجویان زندانی راآزاد کنید

حمایت

۱۳۸۸ خرداد ۱۶, شنبه

امام زمان در هنگام ظهورش ابوبکر و عمر را می سوزاند.

يكى از اصحاب و شاگردان امام صادق عليه السلام از ایشان سوال کردند.امام زمان بعد از کوفه وارد کدام شهر خواهند شد؟ ایشان فرمودند مدینه.سپس حضرت وارد مسجدالنّبى مى شود و كنار قبر جدّش رسول اللّه صلى الله عليه و آله مى آيد و با صداى بلند مى گويد: اى جمع خلايق ! آيا اين قبر جدّم رسول اللّه است ؟خواهند گفت : آرى ، اى مهدى آل محمّد.پس از آن اظهار مى فرمايد: چه كسانى كنار قبر او قرار گرفته اند؟ گويند: دو هم نشين او، ابوبكر و عمر كنار آن حضرت دفن شده اند.سپس امام زمان می گویند چرا از بين تمام امّت فقط اين دو نفر اينجا دفن شده اند؟اصحاب می فرمایند:چون كه آن دو خليفه آن حضرت بوده اندبعد از آن مى فرمايد: آيا كسى از شماها در اين موضوع - و دفن آن دو نفر - شكّ و شبهه اى ندارد؟همه خواهند گفت:خیر.حضرت بعد از 3 روز دستور نبش قبر می دهند.و جسد آن دو نفر را از قبر درآورند، بدون آن كه تغييرى در شكل آن ها پديد آمده باشد؛عد از آن ندائى از طرف حضرت مهدى (عجّ) به گوش همگان مى رسد: دوستداران اين دو نفر هر كه هست ، سر جاى خود بايستد و آن هائى كه مخالف اين دو مى باشند، در سمتى ديگر قرار گيرند.چون جمعيّت از يكديگر جدا شوند، به دستور آن حضرت ، باد سياه و وحشتناكى مى وزد و آن دو جسد را با تمام علاقه مندانشان به همراه درخت مى سوزاند.
سپس حضرت دستور مى دهد تا آن دو جسد سوخته شده را فرود آورند و به اذن و اراده خداوند زنده مى شوند و اجتماعى عظيم از اقشار مختلف گرد هم آيند.عد از آن ، حضرت ضمن خطبه اى مفصّل تمام جنايت ها و ظلم هائى كه از حضرت آدم به بعد شده ، براى جمعيّت بازگو مى فرمايد.و چون همه ظلم ها و جنايت ها را برشمارد، با دليل و برهان بر عليه آن دو نفر اثبات مى نمايد و آنها نيز مى پذيرند و اعتراف مى كنند.پس از آن كه اعتراف كردند، هر دو نفرشان را مؤاخذه و قصاص مى كند و دستور مى دهد: آن ها را دار بزنند و در آن هنگام آتشى از درون زمين خارج مى گردد و آن ها را مى سوزاند، سپس باد شديدى مى وزد و خاكستر آن ها را متلاشى و پراكنده مى كند.
منابع:
مختصر بصائر: ص 186 - 188،/ هداية الكبرى حضينى : ص 401، / بحارالا نوار: ج 53، ص 12

۴ نظر:

ناشناس گفت...

آقا اگر این مطالب درست باشه پس خره هر کس بره تو دسته موافقهای ابوبکر و عمر!!!!!

ناشناس گفت...

مگه نبش قبر ممنوع نبود؟!!!! ظمنا کسخل اگر ابوبکر و عمر نبودن که ایران فتح عربها نمیشد و الان تو اینقدر کسخل نبودی!

ناشناس گفت...

امام زمان اگر این همه هنر بلد بود جلوی کشتونده شدن خودش را میگرفت که بعدا براش حرف در نیارن بگن طرف قایم شده. ضمنا اون دو تا ملعون هم تا حالا پودر شدن رفتن.

ناشناس گفت...

راستی« هم اون دو تا« هم خود زمان رو چند میلیارد آدم اصلا نمیشناسن. بنابراین اول باید غربیها قبل از اینکه توسط امام گردن زده بشن (آخ این عربها حال میکنن با گردن زدن و انواع قطع)، یک برنامه از ماهواره هاشون پخش کنن و تو 5 دقیقه (بیشتر نمیشه چیزی گفت) امام را معرفی کنن.